preskoči na sadržaj

Umjetnička škola Luke Sorkočevića Dubrovnik

Login
Tražilica
Kalendar
« Srpanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Katalog knjižničnog fonda

http://library.foi.hr/m3/k.aspx?B=880 - katalog knjižnice

 

Školska knjižnica je sastavni dio odgojno-obrazovnog i knjižničnog sustava i izravno je uključena u nastavni proces i učenje. Namijenjena je učenicima i učiteljima za potrebe redovne nastave i potpora je svim nastavnim i izvannstavnim aktivnostima. Pruža obavijesti i spoznaje bitne za uspješno uključivanje u suvremeno društvo koje se temelji na znanju i informaciji. Poučava učenike vještinama za cjeloživotno učenje, razvija njihovu maštu i osposobljava ih za život odgovornih građana.

ZADAĆE ŠKOLSKE KNJIŽNICE

  • promicanje i unapređivanje svih oblika odgojno – obrazovnog procesa
  • razvijanje navike korištenja knjižnice i uvođenje učenika u temeljne načine pretraživanja i korištenja izvora znanja i informacija
  • organiziranje aktivnosti koje potiču kulturnu svijest i osjetljivost, istraživački duh i osobno prosuđivanje
  • suradnja s učenicima, učiteljima, administracijom i roditeljima u postizanju zadaća škole
  • razvijanje svijesti o vrijednostima nacionalne kulture, posebno jezika, umjetnosti i znanosti te vrijednosti multikulturalnosti
  • isticanje načela da su sloboda mišljenja i slobodan pristup informacijama preduvjeti za uspješno i odgovorno sudjelovanje u građanskom demokratskom društvu

DJELATNOST ŠKOLSKE KNJIŽNICE ostvaruje se kroz:

  • odgojno – obrazovnu djelatnost
  • stručno knjižničnu i informacijsko – referalnu djelatnost
  • kulturnu i javnu djelatnost

ODGOJNO – OBRAZOVNA DJELATNOST

  • organizirano i sustavno upoznavanje učenika s knjigom; razvijanje navike posjećivanja knjižnice,
  • ispitivanje zanimanja učenika za knjigu
  • pomoć pri izboru knjige i upućivanje u čitanje književnih djela, znanstvene literature, dnevnih listova i časopisa
  • upućivanje u način i metode rada na istraživačkim zadacima (uporaba leksikona, enciklopedija, rječnika i dr.)
  • organizacija rada s učenicima u slobodnim aktivnostima
  • pomaganje učenicima u pripremi i obradi zadane teme i referata
  • suradnja s nastavnicima svih nastavnih predmeta i odgojnih područja u nabavi literature i ostalih medija za učenike i nastavnike
  • suradnja s ravnateljem i stručnim suradnicima s obzirom na nabavu stručne metodičko- pedagoške literature.
preskoči na navigaciju